31. maj 2010

Tortellini Carbonara i selskab med spinat - og link til Madbevægelsen!

Aftensmaden i går stod på fyldt pasta, og som I ved, så elsker jeg pasta, jeg plejer dog ikke at købe nogen med kød, men de smagte faktisk rigtig godt, så det er vist ikke sidste gang, at de bliver købt.

1 pakke frisk Tortellini Carbonara blev kogt,
100 gr. frisk spinat blev dampet, til det faldt sammen, og i en gryde kommes
1 dl. fløde, sammen med
en stor tomat i tern, krydr med
lidt knust hvidløg
salt, og
peber, og kog godt igennem,
tilsæt den dampede spinat og pastaen, samt
reven parmesan, varm igennem og server!
Prøv at klikke på dette link og se hvad Madbevægelsen handler om
Madbevægelsen

6 kommentarer:

  1. Kære Vibeke
    GUF!!
    Og spændende hvad Madbevægelsen vil udvikle sig til - godt initiativ.
    Knus Hanne

    SvarSlet
  2. Kære Hanne
    Ja det var guf!
    Madbevægelsen, - tror jeg vil blive meget interessant, og som du siger, et godt initativ.
    Knus
    vibeke

    SvarSlet
  3. Kære Vibeke!

    Mange tak for de pæne ord om -- og link til -- Madbevægelsen!

    Jeg glæder mig til samarbejdet!

    Alt godt,

    Kasper

    SvarSlet
  4. Kære Kasper
    Selv tak!
    Jeg glæder mig også til samarbejdet!
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet
  5. Kristine5:55 PM

    Det ser lækkert ud. :-) Hvor har du købt tortellinierne?

    SvarSlet
  6. Kære Kristine
    Jeg købte dem i Tyskland, men jeg er sikker på, at de også findes herhjemme.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!