8. marts 2010

Kyllingelår med mangosalat og bagte kartofler.


Jeg havde en halv kylling tilbage fra igår, jeg varmede lige låret i ovnen på 125 gr. sammen med en klase tomater.
I mens lavede jeg en mangosalat.
en håndfuld blandede blade fra salater skylles og tørres og lægges på tallerkenen
1/4 mango skæres i skiver, og arrangeres på salaten, det samme med
lidt agurk i halverede skiver
lidt rødløg skæres i ringe fordeles over.
Dressingen
saften af ½ lime
lidt hvid balcamico
lidt god olivenolie
lidt blommesirup
Salt
peber
Det hele rystes sammen og fordeles over salaten

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud. Mango er skønt med kød. Vidste slet ikke at der fandtes hvid Balsamico!! KNUS♥

    SvarSlet
  2. Kære Vibeke
    Det ser vidunderligt ud ... dejligt med mango, rødløg og kylling.
    Knus Hanne

    SvarSlet
  3. Kære Tina
    Jeg er lidt vild med mango, papaya og den slags, det smager så skønt.
    Den hvide balcamico har jeg i en lille sprayflaske, da det er begrænset hvor meget man bruger.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  4. Kære Hanne
    Ja bare farverne ser skønne ud, og smagen var helt perfekt.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!