7. januar 2010

Brød med fyld, dagens frokost!


I dag til frokost, havde jeg lyst til masser af ost, dvs. mozzarella, så det blev til et af mine itallienske brød.
Jeg brugte ½ flækket ciabatta,
smurt med tomatpesto, dernæst
reven ost
oregano,
nogle små klumper svinehak, der er krydret og ristet på panden, og lagt på brødet, tomatskive,
løgringe
mozzarela i skiver
et drys oregano samt nogle
baconskiver
Det hele kom i ovnen på 200 gr. ca. 15-20 min.

Det var da bare en skøn frokost og ostetrangen blev stillet!

10 kommentarer:

  1. Mums, hvor ser det lækkert ud:) Skulle måske prøve det en dag..fortsat god dag..

    SvarSlet
  2. Kære Marianne
    Det er lækkert, så prøv.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Nu skal jeg altså snart prøve et af "dine" varme ostebrød :P Knus

    SvarSlet
  4. Kære Anette
    Ja det burde du, det er helt ideelt når man ikke har lyst til det store køkkenræs.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  5. Kære Vibeke
    De brød er bare skønne - og så fik du også brugt resten op af dit farsbrød, kan jeg forestille mig :o) Jeg tager sådan hatten af for dig, at du får brugt resterne så godt.
    Knus Hanne

    SvarSlet
  6. Kære Hanne
    Nej det var ikke resten af farsbrødet, jeg havde lagt lidt hakkød tilside, i fryseren, men det kom op igen for jeg skulle bare have det brød i dag:)
    Farsbrød skal jeg have til aftensmad.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  7. det første jeg spottede var osten ! Jeg elsker ost :-)

    SvarSlet
  8. Kære Miri
    Så er vi to!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  9. Nøj det ser godt ud - også farsbrødet :-)

    Suk - surt at være på kur!!

    Nå, men der kommer jo bedre tider ;-)

    Kh. Eva

    SvarSlet
  10. Kære Eva
    Ja det må vi da håbe, hvor længe skal du gå der og passe på, hvad du spiser?
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!