29. oktober 2009

Fyldt pasta og oksefilet

Idag blev jeg inspireret af de indkøb jeg foretog i Tyskland igår.
Der blev kogt noget ostefyldte pasta


100 gr. oksefilet i strimler blev ristet og taget af panden.
Derefter
1 tyk skive bacon i tern
1 løg i tern
1 fed hvidløg i skiver
5 champignon i kvarter
2- 3 hakkede tomater
Alt kom på panden i ovennævnte rækkefølge med ½ min. mellemrum
Krydret med salt, peber, paprika og lidt citronsaft
Der blev tilsat
100 gr. frisk spinat og da det fald sammen, tilsatte jeg
1 dl. fløde
kogte igennem, lidt pastavand blev tilsat, så saucen ikke blev for tyk. Og derefter tilsatte jeg den kogte pasta, vendte det rundt, tilsatte de ristede oksefilet strimler og
frisk Basilikum
Server med noget reven parmesan.

2 kommentarer:

  1. Tak for inspirationen- tror min langtidsstegte rest fra nakkekammen kan ryge samme vej i aften.

    SvarSlet
  2. Kære Karin
    Ja det vil være perfekt!
    God weekend
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!