6. august 2009

Vagtskifte i Gråsten

I går var min datter, svigersøn og jeg i Århus, for at spise på Malling & Schmidt, (det fortæller jeg om, når billederne er klar) på vejen skulle vi, af forskellige grunde, lige til Gråsten inden turen gik nordpå, i Gråsten fik vi dette herlige syn, vores lille miniferie (et døgn) fik en fin start!

Det minder mig om min barndom, Kong Frederik d. 9 og Dronning Ingrid holdt altid sommerferie i Gråsten, og hver middag, når der var vagtskifte, fik vi dette syn.


8 kommentarer:

  1. Kære Vibeke

    Jeg glæder mig helt vildt til at høre om jeres restaurantbesøg, at se billederne og at høre, hvad de har fundet på at lave til jer.

    Dejlige bileder.
    Knus Hanne

    SvarSlet
  2. Kære Hanne
    Det var også en oplevelse!
    Min Svigersøn tog billeder af det hele, og han er ved at gøre dem klar, i alt tog han vist omkring 150 billeder, men så er der også billeder fra det hotels gårdhave, hvor vi boede, det skal nok komme, så snart han har det klar.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Kære Vibeke
    Jeg glæder mig også enormt meget til en beretning/billeder fra turen, som nok har været anstrengende, men forhåbentlig oplevelsesrig.
    Skønne billeder af garden, der får mig til at mindes mine unge dage i Kbh, hvor garden sås dagligt
    Knus
    Manna

    SvarSlet
  4. Kære Manna
    Jeg tror at indlæggene om vores tur kommer i løbet af weekenden, der er så meget at fortælle, og ærlig talt, så er jeg træt.
    Det var helt skønt at se garden, som jeg skriver, er det noget der rusker op i barndommen.
    Knus
    VIbeke

    SvarSlet
  5. En miniferie på et døgn, hvilken skøn ide :-)

    SvarSlet
  6. Kære Miri
    Ja en miniferie er ikke så tosset, bo godt spise spændende og masser af hygge, det er helt perfekt.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  7. Det lyder rigtig dejligt med sådan en lille ferie ;-)
    Klem og god fredag til dig!

    SvarSlet
  8. Kære Madame, ja det var en lille ferie, men med nogle fantastiske oplevelser, som nok skal blive beskrevet på bloggen, desuden er der også masser af billeder, som lige skal arrangeres.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!