21. maj 2009

Så er der morgenmad!

Jeg var sulten da jeg vågnede, så det blev dagens morgentallerken.

Efter en lang nats søvn, faktisk 8 timer, så skulle der noget ordentlig morgenmad til, - - den seng er da bare vidunderlig!
De to kvarte pærer er til min "frugtfugl" (Kiwi`en er min) Jeg har en solsort, som sætter stor pris på frugt, ikke rådden frugt, men ordentlig frugt, jeg har prøvet at tage billeder af den, men det er endnu ikke lykkedes, jeg må gerne stå og kikke på den, men når jeg har fotoapparatet med, er den så usikker, så det vil jeg ikke byde den, men en dag skal det nok lykkedes.

10 kommentarer:

  1. Kære Vibeke
    Min solsort vil heller ikke lade sig fotografere, kan sidde meget tæt på den, og vupti!, når jeg vil knipse, flyver den. Nu vil jeg prøve at servere godbidder for den, det er da værd at prøve
    Knus
    Manna

    SvarSlet
  2. Kære Manna
    Jeg har prøvet så mange gange, men det skal da nok lykkes en dag, og når jeg nu ved, at den er vild med saftig frugt, så har jeg vel en chance.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Uhm en morgenmad lige efter mit hoved :-)

    Og jeg tror da jeg skal have købt ind til din hotte grøntsagsret, den må kunne laves på en kuglegrill :-)

    SvarSlet
  4. Kære Lene:
    Ja det skal ikke undre mig, at det vil blive godt på kuglegrillen, det må du lige fortælle mig lidt om, når du har lavet den, det vil interessere mig meget.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  5. MUMS! Jeg er total morgenmadtilhænger og din sammensætning her ser noget så lækker ud! Jeg krydser fingre for at du får solsorten foran linsen!

    SvarSlet
  6. Kære Gitte
    Ja en ordentlig morgenmad, er nødvendig, og når jeg vil have æg, så skal jeg have to, ellers syntes jeg ikke, at jeg har fået æg.
    Solsorten, skal jeg nok få en dag, jeg er skam tålmodig, hvis der er noget jeg vil.
    Knus
    VIbeke

    SvarSlet
  7. Hyggelig at du spiser morgenmad i selskab med solsorten..
    Det ser dejligt..

    SvarSlet
  8. Kære Mette Lykke
    Ja os der bor ude, hvor storbyen ikke kan nå, oplever mange skønne ting, når det handler om naturen.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  9. Din morgenmad ser dejlig ud, Vibeke! Mine solsorte er også vilde med æbler, og jeg lægger et ud hver dag - men her til morgen var det rådyret, der skyndte sig at spise det før solsortene :-)

    Varme klem til dig!

    SvarSlet
  10. Kære Madame
    De fugle er skægge, i dag havde han taget konen med, men de havde travlt, måske er der nogle unger der skal fodres.
    Frække rådyr, du havde vist glemt, at skrive navn på!
    Knus
    VIbeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!