20. februar 2009

Lilla er dagens farve




Det øverste billede er et der er taget i haven!
Det næste er et der har ligget på min computer i mange år, jeg ved ikke hvem der har lavet det, men jeg har fået tilladelse til at bruge det i et magasin, som jeg havde på nettet fra 2001 til 2004. Magasinet hed Quindemagasin.dk, jeg har stadig domænet, men har ikke haft kræfterne til at fortsætte, normalt udkom det hver uge, men så røg jeg ind i operationer i mine knæ, på grund af leddegigten, og så slap lysten op.
Billedet herunder er en Ametyst, fordi jeg elsker ædelstene.

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne eksempler på lilla, Vibeke! Jeg har også sådan et stykke ametyst - det er virkelig smukt. Og både billedet fra din have og billedet fra magasinet er jo helt forrygende flot!

    Jeg håber, dine knæ har det bedre. Og måske du en dag vil fortælle om magasinet?

    SvarSlet
  2. Madame jeg syntes også at jeg fandt nogle gode motiver, men jeg kan også godt lide lilla, bare det ikke overdrives.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder, Vibeke

    SvarSlet
  4. Tak skal du have Betty.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet
  5. Flott lilla bidrag:0)

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!