24. februar 2009

Undersøgelse og Juleroser

I dag var undersøgelsesdag på Gråsten Gigthospital, og vi fandt ud af, at jeg skulle have nyt medicin, det jeg havde, virkede ikke som det skulle, da gigtskaderne bliver værre og værre, og det burde de ikke, da medicinen gerne skulle bremse gigten.
Nu må vi se om det nye kan tage det, ja nyt og nyt, jeg har fået den medicin før, men fik for mange bivirkninger, nu prøver vi til igen, da de har givet mig noget der skulle tage bivirkningerne, det virker lidt lap på lap.
Det ender nok med, en indlæggelse igen, så kan jeg jo nyde den smukke udsigt (se billedet) i tre uger, det plejer en indlæggelse at tage.
Billedet er taget sidste gang jeg var indlagt, fra værelsets balkon, der er kun et værelse med balkon, jeg har været indlagt tre gange, de to gange fik jeg værelset.

Min Bror kørte mig og da jeg kom hjem igen var pakken med det Creme brulee sæt kommet, som jeg havde bestilt, så nu skal der eksperimenteres


Jeg var lige en tur ude i forhaven og der stod Juleroserne nok så flot, og det kunne jeg altså bare ikke stå for.

og så lige et til:

8 kommentarer:

  1. Vibeke,

    Så smuk den udsigt end er så håber jeg ikke for dig, at du skal indlægges i 3 uger - det lyder forfærdeligt langt og kedsommeligt!

    Men selvfølgelig - er det nødvendigt... krydser fingre for, at de kan finde en årsag til den manglende reaktion på medicinen!

    Knus
    Nille

    SvarSlet
  2. Hej Nille
    Ja jeg håber gud hjælpe mig også, at den medicin virker, men det er ret irriterende, for det er gået ud over mine hænder, så hvis det ikke virker, så må de hellere skynde sig, og finde noget nyt, og så kan det godt være, at det kræver en indlæggelse, men nu må vi se.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet
  3. Det værste ved at tage medicin,er at de fleste piller har bivirkninger,du har rat det virker som lappeløsning.Det er lang tid når indlæggelse tager tre uger,men det vel fordi det tager tid, at finde den rigtige dosis, på medicinen
    Hvor er den flot og langt fremme din julerose,min stå kun med små knopper, den er hvid

    SvarSlet
  4. Ja det medicin halløj, er noget sært noget, nogen gange føler mig som en prøveklud, men hvis noget skulle gå hen og virke, ja,- så ville man jo være lykkelig.
    Jeg har altid ønsket mig en hvid julerose, det kan være, at vi skal snakke byttehandel, med et par knolde, når du kommer hjem fra hospitalet.
    Mvh Vibeke

    SvarSlet
  5. Hej Vibeke.
    Så håber jeg at den nye medicin virker bedre. Men det er godt nok træls med de bivirkninger og ekstra medicin for dem. Det er da en dejlig udsigt at have i de tre uger indlæggelsen varer.
    Så skal der gang i de sjove desserter, det var da hurtigt at pakken kom frem. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på :-)
    Mvh Malou

    SvarSlet
  6. Kære Malou
    Ja nu skal vi se om vi om medicinen vil fungere, det håber jeg.
    Flammekasteren var hurtigt fremme, men det lover de også på deres hjemmeside.
    Jeg går og spekulerer på hvad jeg skal finde på, for jeg får gæster fredag eller lørdag, og da skal vi have de andelår, som jeg syltede for et stykke tid siden i andefedt, (confit de canard,) og det var meningen, at til dessert ville jeg lave Tarte Tartin, men nu er jeg mere lun på et eller andet med den ildmaskine.
    Knus fra
    Vibeke

    SvarSlet
  7. Kære Vibeke, jeg håber, din nye medicin bliver god for dig, og at gigten bliver bremset. Det er en rigtig dum sygdom, du har at slås med.
    Dine juleroser er bare så utroligt smukke ...

    SvarSlet
  8. Madame, ja det er en træls sygdom, og jeg håber knageme, at det virker.
    Juleroserne havde været dækket af sne, og jeg havde ikke set hvor langt de var fremme, jeg syntes også, at de er rigtig flotte.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!