28. februar 2009

Fransk Hotdog, - er da også mad!

Jeg var jo oppe at svæve over den lækre middag i går med Sværdfisk- og så gik jeg her til frokost, og fik en frygtelig lyst til en fransk Hotdog, jeg tænkte, det var da noget af et spring, - men så var der en stemme inden i mig der sagde: ”Fransk Hotdog er da også mad”, - der blev kikket i fryseren, og jo, - varerne var der.



Resultatet fik jeg ikke noget billede af, for sådan et fotoapparat, skal tilsyneladende også fyldes op en gang imellem, batteriet var fladt!

8 kommentarer:

  1. Hej Vibeke, vist er det også mad! Og det smager da super! :o)

    SvarSlet
  2. Hej Fru Lipka, det er netop det, det smager rigtig godt, men man er ikke mæt ret længe,- skidt med det, det kan en skive rugbrød gøre noget ved!
    Hilsen
    Vibeke

    SvarSlet
  3. Kære Vibeke
    Det var da en dejlig ting at få til frokost. Jeg går heller ikke af vejen for at spise en fransk, hvis jeg bliver småsulten inde i byen. Ærgeligt at kameraet løb tør for strøm.
    Knus
    Malou

    SvarSlet
  4. Kære Malou
    Ja jeg køber dem også når jeg er i byen, de sviner mindst, og smager godt.
    Jeg var godt klar over, at det måtte snart være slut med batteriet i kameraet, men at det var på tæt på, det vidste jeg ikke.
    Knus Vibeke

    SvarSlet
  5. Hej Vibeke

    :) Kender det godt - man kan blive helt syg efter pølser nogle gange.
    Hilsner fra Hanne

    SvarSlet
  6. Hej Hanne, sådan noget sker en gang imellem, - gudskelov!
    Kærligst Vibeke

    SvarSlet
  7. Og maven skal også fyldes op - og det er i hvert fald lige så vigtigt!!!

    Jeg plejer at spise en hotdog med DET HELE, når jeg venter på kufferten i Kastrup... og det kan man sagtens kl. 9 om morgenen ved jeg! Det er nærmest et krav til udlandsdanskere ;-)

    SvarSlet
  8. Ih, hvor kan jeg se dig, stå der og fægte med den hotdog, nervøs for at spilde, kl 7 om morgenen
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!