17. februar 2009

Den Blå leg

Jeg kunne ikke finde noget blåt, indtil jeg så ud af vinduet.

5 kommentarer:

  1. Hej Vibeke.
    Sikke en smuk blå himmel. Her er det gråt i gråt, så tak for lidt blåt. Jeg leger med senere, skal lige prøve at få noget søvn. Det er hårdt tiltrængt.
    Mvh Malou

    SvarSlet
  2. Det er da også den smukkeste blå :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt billede. Her er det også højt solskin. Jeg havde også tænkt på at trykke et lign. foto af, men holder mig indendøre idag. Har brug for en stille dag i nattøj. Samler energi til de næste tre dage. I morgen gælder det en samtale med henblik på førtidspension.

    SvarSlet
  4. Åh, din himmel er bare så smuk! Jeg har også fotograferet himlen i dag - den bad næsten om det i det fine solskin :o)

    SvarSlet
  5. Billedet lå jo lige for, det var bare så flot i formiddags, ja det har det faktisk været hele dagen.
    Mvh. Vibeke

    SvarSlet

Du er velkommen til at kommentere mine indlæg, det er hyggeligt med lidt respons!